Рейтинг ТОП 10 зимових шин 2021: яка гума краще?

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (29 оценок, среднее: 3,79 из 5)

Loading...

зимняя резина
Відома приказка говорить: «Готуй сани влітку, а віз – взимку», і в цьому твердженні полягає перевірена часом мудрість. Протягом літнього сезону автомобілістам слід уважно вивчити основні тенденції ринку, відповісти для себе на важливе питання "Що краще: шипи чи липучка?", щоб обрати оптимальні зимові шини для свого авто на майбутній сезон. Ми склали рейтинг зимової гуми, до якого увійшли моделі від найкращих світових виробників автомобільних шин.

Рейтинг зимової гуми 2021 року – це результат маркетингових досліджень основних напрямків ринку автомобільних шин. Тут ви знайдете короткий опис шин по брендам, порівняльний аналіз технічних характеристик та рекомендації щодо експлуатації кожної з представлених моделей.

Як вибрати зимову гуму для автомобіля?

Щоб визначитися з основними критеріями під час вибору автомобільних шин, слід сказати кілька слів про особливості зимової гуми.

  • По-перше, експлуатаційні характеристики автомобільних шин за низьких температурних показників повинні забезпечувати швидкісний режим транспортного засобу та безпеку руху. В умовах засніженої або замерзлої траси шини повинні мати хороше зчеплення з дорожнім покриттям. Це забезпечується наявністю спеціального протектора, зокрема шипованого;
  • По-друге, матеріал, з якого виготовлена ​​зимова гума, повинен зберігати необхідну еластичність та міцність. Над складом матеріалу для виробництва зимових шин чаклують цілі лабораторії, що дозволяє досягати високих експлуатаційних показників і, отже, заслуженої популярності бренду серед автолюбителів.

Основні засади класифікації зимових шин

Прийнято вважати, що умовний поділ зимових шин має такий вигляд:

  • Ошиповані шини – шини, оснащені шипами, що протиковзають. Шипи значно підвищують прохідність авто на сніговому або льодовому покритті, але погіршують якість руху на сухій дорожній поверхні. Наявність шипів у більшості марок зимових шин пов’язане з підвищенням їхньої «шумності»;
  • Фрикційні – шини, що мають високу ламелізацію протекторів. Їх ще називають “липучки”. Зчеплення з поверхнею дороги забезпечується формою протектора та щільністю нарізки ламелів. «Липучки» добре себе показують на сухому асфальті та погіршують свої показники на засніженій дорозі;
  • Всесезонні шини – універсальний тип, який експлуатується як влітку, так і взимку. Демонструють не найвищі характеристики за окремим сезоном.

Нешиповані шини в свою чергу поділяються на:

  • Європейські – рельєф протектора менш агресивний, має подібність із літнім дощовим протектором наявністю водовідвідними канавками. Рекомендується для їзди мокрим снігом, сльотою;
  • Скандинавські – гумова суміш м’якша, протектор містить велику кількість ламелів та прорізів, що забезпечує хорошу прохідність на засніжених або заледенілих дорогах.

Рейтинг зимової гуми 2021

Nokian Hakkapeliitta – №1

До наступного сезону фінські виробники підготували нову модель WR A4, яка виконана зі спеціальної гумової суміші Performance Traction Silica. Масло каноли, що міститься в ній, крім каучуку і силіки, забезпечує чудові експлуатаційні характеристики.

Зчеплення з дорожнім покриттям стає максимально можливим настільки, щоб автомобіль міг безпечно їздити на високій швидкості не тільки зимовими дорогами, але й в умовах мінливої ​​погоди.

Гумова суміш від фінських шинників відрізняється ще й високою зносостійкістю, що додає їй очок серед конкурентів.

Характерна риса протектора – деяка асиметрія та наявність поздовжніх та гострих «снігових пазурів». Все в комплексі дає позитивний ефект поєднання швидкості та стійкості на сніговому покритті.

Gislaved Nord*Frost 100 — №2

Ця модель – міцний середнячок у рейтингу зимових шипованих шин для легкових автомобілів. Виробник – шведська компанія, що входить до складу концерну Continental. Її продукція – це шведська якість та досконале знання потреб водія при керуванні автомобілем на засніженій або зледенілій дорозі.

Конструктивна форма протектора забезпечує гарне і цілком впевнене зчеплення з поверхнею дорожнього полотна, щоправда, на сухій дорозі відзначається суттєве зниження маневреності та швидкості автомобіля. Шумові вібрації при експлуатації цієї моделі шин знаходяться у середині діапазону і вважаються прийнятними.

Continental VicingContact 7 — №3

Гумова суміш для шин від німецького виробника Continental містить нові синтетичні еластомери, тому зимові шини Continental Viking Contact 7 ідеально підходять для експлуатації в зимовий сезон, при низьких температурних параметрах, рясні снігові опади на зледенілій трасі.

Оновлені шипи, крім того, що мають нову форму та канали для відведення крижаної крихти, ще й кріпляться всередині протектора за новою технологією. Шипи містять вставки із твердого сплаву, які чіпляються за поверхню дороги, забезпечуючи гарний розгін та гальмування.

Goodyear Ultra Grip Ice Arctic — №4

Шиповані шини GoogYear цього разу представлені моделлю, виконаною за унікальною технологією, що дозволяє скоротити гальмівний шлях в умовах європейської зими. Якщо говорити точніше, то Grip Ice Arctic розроблена для споживачів із країн Балтії, України та інших країн СНД.

Протектор виконаний у формі V-подібної форми з гострокутними ламелями та каналами для відведення вологи. Особливість протектора полягає у виконанні функції як хвилеріза, так і розподільника його по всій поверхні і виведення назовні.

Ця конструкційна особливість у сукупності з використанням при виробництві шини спеціального гумового складу роблять цю модель досить стійкою на снігу, льоду та мокрому асфальті. З недоліків слід відзначити зниження швидкості руху на сухій поверхні.

Hankook Winter i*Pike RS W419 — №5

Модель зимових шин шипованих від корейських виробників відрізняється V-подібним протектором, який має симетричний малюнок. Рельєф протектора зазнав деяких змін у порівнянні з більш ранньою моделлю: масивний розділовий бар’єр розташований посередині шини. Протекторні блоки стали більшими і відстань між ними збільшилася.

Окрім цього, інженери зробили більш високу щільність ламелів, — тепер їх понад 120. Усі ці конструктивні зміни зроблено у композиції з оновленим гумовим матеріалом, який характеризується найкращою еластичністю за низьких температурних режимів.

Nokian Nordman — №6

Ця модель – відповідь на питання “Яка зимова гума краще?”, якщо виходити з показника співвідношення “ціна/якість”. Висока якість виконання та відмінна функціональність поєднуються з цілком прийнятною ціною, яка сподобається багатьом автовласникам.

Ці шини від кращого фінського виробника Nokian Nordman також відрізняються наявністю особливого елемента протектора, названого «ведмежий кіготь». Його функціональність полягає в зчепленні з поверхнею дороги та забезпеченні стійкого руху.

Pirelli Winter Ice Zero — №7

На третьому місці розташувалася найкраща зимова гума від італійської Pirelli – шипована для легкових автомобілів.

За словами виробника, Pirelli Winter Ice Zero проходили випробування у суворих зимових умовах, показавши відмінні результати за основними технічними параметрами. Конструктори Pirelli у своїх розробках шин, у тому числі й зимових, використовують багаторічний досвід участі у ралі. На цей раз розробники шин зробили подвійний шип і подвоїли кількість ламелей, просто «нашпигувавши» ними поверхню шини.

Поліпшений профіль протектора зроблений таким чином, щоб поряд із стійкістю та керованістю знос шини відбувався рівномірно.

Слід зазначити деяку «шумність» цієї моделі та незначне зниження зчеплення із дорожнім полотном при поворотах.

Nokian Nordman 4 — №8

І знову фінська якість переважає у нашому рейтингу кращої зимової гуми 2018. На п’ятому місці – шиповані Nokian Nordman 4, який характеризується нижчим рівнем шуму під час руху. Цей ефект досягається за рахунок пом’якшувальних подушечок на протекторі та стійких до зношування шипів.

У рейтингу ця модель стоїть у середині списку, оскільки має як достатній набір відмінних експлуатаційних властивостей, так і деякі вразливі параметри. Наприклад, в умовах мокрої траси чи руху по крижаній поверхні ці шини не завжди бездоганні.

Втім, суттєвим плюсом може стати помірна ціна цієї моделі.

Formula Ice – №9

Модель відрізняється наявністю шестигранного шипа та відмінними ходовими якостями за рахунок спрямованого малюнка протектора з центральним ребром. У сукупності це дає чудовий ефект керування на мокрому або сухому асфальтовому дорожньому покритті. Управління автомобілем з такими шинами буде комфортним та безпечним під час руху по мокрій поверхні або талому снігу.

Ця модель використовується для легкових автомобілів, зокрема, позашляховиків. Фахівці зазначають, що автомобіль із такими шинами запросто впорається із зимовими викликами у міських умовах, за щільного трафіку, оскільки має непогану маневреність як на снігу, так і на сухій поверхні.

Додатковим плюсом цієї моделі вважається цілком демократична ціна, що має також важливе значення для споживачів.

Michelin X-Ice North 3 – №10

Інженери Michelin постаралися скоротити гальмівну колію, що здійснюється на цих шинах, майже на 10% порівняно з її попередником. Завдяки формі протектора та іншим конструктивним особливостям, на цих шинах автомобіль буде добре керованим як на снігу, так і на крижаній крихті або сльоті.

Тести показали, що на сухій автодорозі гальмівний шлях завдяки цим шинам найбільш короткий. Невисока ціна та досить високі експлуатаційні характеристики дозволили шинам від Michelin зайняти місце у рейтингу зимової гуми сезону 2020-2021.

Яка зимова гума краща: шипи чи липучка?

Серед автомобілістів ведуться постійні дискусії про те, який тип зимових шин кращий і в чому переваги перед іншими. Мабуть, на сьогоднішній день не існує однозначної відповіді, оскільки заміна коліс на автомобілі відбувається у різних кліматичних умовах, у місті чи пересіченій місцевості, у віддаленому селищі чи великому мегаполісі.

Шипи чи липучка? Якщо ви проживаєте в місцевості, де більшість доріг покрита сніговим покривом, який вирівнюється дорожніми службами, але не забирається до самого асфальту, відповідь – «Беріть липучки». Як правило, ця умова чудово виконується у північних європейських країнах, наприклад, у Фінляндії чи Швеції.

У нашій країні дороги або не чистять, або чистять до самого асфальту. Якщо автомобіль експлуатується в місті, розумніше буде «взути» його в шиповані шини: і швидкість не знизиться, і маневреність збережеться.

Якщо на таких шинах вирушити в поїздку засніженою трасою, то в таких умовах «липучка» напевно підведе.

Ще один важливий фактор при виборі автомобільних шин – їхня ціна. Поки що більшість наших співвітчизників через різні причини воліють купувати шини з економ-сегменту.

При виборі автомобільних шин важливо розуміти, що відмінні технічні або якісні характеристики зимової гуми – це не мода, а турбота про вашу безпеку, і ваших пасажирів.

5 коментарів

Залишити відповідь
Войти через: 
  1. AvatarАлексей Поляков:

    Часть моделей из списка, насколько я знаю, уже давненько не выпускается. Я думаю стоило бы его освежить, например, добавив в него Бpиджстоун, Дaнлоп, Некcен и Виaтти. Хотя сейчас настолько все динамично, что и без всяких рейтингов можно брать любую новую шину, и она будет вполне хорошей, технологии скорее всего у всех примерно одни и те же, для не очень свежих и не очень мощных автомобилей разница не принципиальна.

  2. AvatarМаксим Кузнецов:

    Я каждые 2-3 года меняю зимнюю резину, машина «кормит». Раньше покупал у одной и той же фирмы. Товарищ (по работе) посоветовал магазин
    Сказал, что хорошие цены, большой выбор и отличные скидки. Купил и остался доволен!

  3. AvatarВладимир:

    Редактор видать вздремнул не на шутку…Посмотрите фото Hankook 409 или 419 где там :” массивный разделительный барьер расположен посередине шины. Протекторные блоки стали более крупными и расстояние между ним…”

  4. AvatarВладимир:

    Уважаемый спецеалист по шинам,- Hankook Winter i*Pike RS 419 направленный, а не симметрицеский как было напечатано в Вашей статье … Предшественник Hankook 409 не сильно претерпел изменеий .

  5. AvatarАлена Ветрова:

    Пока менял резину, сделал страховку.
    Киевский сервис срочного выезда агента для оформления страховки