Рейтинг страхових компаній України у мережі Інтернет (online)

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (33 оценок, среднее: 4,61 из 5)

Loading...

Рейтинг страховых компаний Украины в сети Интернет
Internet Insurance Rating (IIR) – це рейтинг популярності страхових компаній України в мережі Інтернет, складений на підставі ключових показників за період 1 календарний місяць. IIR оновлюватиметься щомісяця до 10-го числа. Підсумкове місце в рейтингу розраховується як середнє значення серед позицій СК за всіма 5 показниками. Рейтинг можна сортувати за кожним показником окремо та відслідковувати динаміку зміни позицій порівняно з попереднім періодом.

Кількість запитів у пошуковій системі Google – вибірка кількості запитів, в яких обов’язково є назва СК російською, українською та англійською мовами по регіону Україна. Вибрані фрази за змістом відносяться лише до певної страхової компанії. Чим більша кількість запитів, тим вища позиція СК у рейтингу.

Рівень популярності Google Trends – числовий показник Google Trends позначає рівень інтересу до теми з урахуванням найвищого показника в таблиці для певного регіону та періоду часу. 100 балів означають найвищий рівень популярності запиту, 50 – рівень популярності запиту вдвічі нижчий, ніж у першому випадку, 0 – рівень популярності запиту не вище 1% від рівня у першому випадку. У таблиці вказано середнє Google Trends за календарний місяць. Чим вищий показник, тим вища позиція у рейтингу.

Рейтинг Alexa – показник популярності на основі алгоритму сайту alexa.com, який ґрунтується на кількості відвідувачів та переглянутих ними сторінках. Найнижчий показник Alexa відповідає першому місцю в рейтингу IIR.

Рейтинг SimilarWeb – показник популярності від аналітичної компанії SimilarWeb, яка займається дослідженням поведінки користувачів у мережі. Чим нижче числове значення за даними SimilarWeb, тим вища позиція у рейтингу СК.

Кількість передплатників у Facebook – показник популярності СК на підставі кількості передплатників в офіційному акаунті страхової компанії у соціальній мережі Facebook.

Коментарі

Залишити відповідь
Войти через: