«Ринок автострахування в Україні повністю відновився»: Іван Загреба (ВІДІ-Страхування)

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)

Loading...

Незважаючи на пандемію і пов’язану з нею невизначеність для бізнесу, українські компанії, що працюють у секторі автострахування, відзначають позитивну динаміку відновлення ринку. Підтвердженням тому – зростання обсягів преміального доходу як у обов’язковому, так і добровільному автострахування.

Ймовірно, причинами досить швидкого відновлення ринку автострахування стало подальше розширення онлайн-послуг, поява нових продуктів та збалансована цінова політика. Також на зміцнення платоспроможності страховиків вплинуло зниження кількості претензій та страхових виплат під час весняного локдауну. За цей період відбулося помітне скорочення трафіку та аварійності на дорогах.

Представники ринку здебільшого вважають, що автострахування виконує роль драйвера, надаючи страховикам необхідний імпульс для успішного проходження пандемічної кризи.

Інтернет ресурс УкрСтрахування звернувся до Івана Загреби, директора СК «ВІДІ-Страхування» з проханням поділитися своїм баченням на процесах, що відбуваються в секторі автострахування, та прокоментувати ситуацію на ринку.

Як би Ви охарактеризували ситуацію в секторі автострахування загалом і які головні ринкові тенденції Ви б відзначили?

Головна тенденція ринку автострахування – це прагнення клієнта отримати аналогічне покриття та гарний сервіс за менші гроші. На жаль, карантинні обмеження, життя в умовах турбулентності та невизначеності змусили клієнтів замислитись над своїми витратами. Як результат, більшість клієнтів, знаючи та розуміючи необхідність у страховці – купують її, але бажають це зробити за меншу плату.

Відповідно, ми спостерігаємо чітку сегментацію в поведінці страхових компаній на ринку автострахування. Зараз ринок страховиків ділиться на дві категорії: перші – просто дають знижку клієнту, починаючи йти хибним шляхом демпінгу та тим самим збільшуючи ризики клієнта, другі – впроваджують збалансовані нові продукти автострахування, чим підтримують культуру та фундамент ринку автострахування.

Чи можна стверджувати, що ринок автострахування України відновився після весняного локдауну, чи «пандемічні» ризики все ще негативно впливають на страховиків?

Враховуючи світові масштаби пандемії, я вважаю, що ринок автострахування в Україні сьогодні повністю відновився. Не можна сказати, що ми сьогодні не відчуваємо впливу карантинних настроїв, але з огляду на глибину пандемічної кризи та фактичний рівень ринку автострахування з упевненістю кажу, що вона відновилася.

Підтвердженням моїх слів будуть звіти страховиків про результати роботи у 2020 році, які ми побачимо на початку 2021 року. У більшості випадків ми побачимо приріст ємності ринку автострахування та приріст страхових платежів топових гравців ринку.

Як Ваша компанія протистоїть ринковій турбулентності у зв’язку з пандемією та в чому суть такої бізнес-стратегії?

Головна стратегія – це баланс. Баланс у всьому. Не дивлячись на тенденції демпінгу деяких гравців ринку, ми витримуємо справедливу вартість хорошого продукту КАСКО. Ми фокусуємось на якості та підході до клієнтів, регулярно оновлюємо продуктову лінійку під потреби сьогодення. При падінні активності населення щодо купівельної спроможності, ми дзеркально отримуємо зменшення активності й у напрямі збитковості. Завдяки повноцінно та якісно сформованим резервам страхової компанії, ми сьогодні впевнено протистоїмо будь-яким турбулентностям ринку. Ось у цьому всім і полягає баланс! Власне, у цих «не хитрих» речах криється основа нашої бізнес-стратегії.

Як Ви оцінюєте розвиток Е-страхування, наскільки повно розкритий потенціал цього сектора і скільки, на Вашу думку, потрібно часу, щоб Україна стала країною з «автострахуванням у смартфоні»?

Скажу так, напрямок Е-страхування розвивається правильним природним шляхом. Незважаючи на те, що страхування, саме по собі, відноситься до досить консервативних, за своїм висловом, видів послуг, воно неминуче перейде до «цифри». Інше питання, в якому обсязі? Автострахування – це не просто укласти та сплатити договір КАСКО, – це лише початок історії. Укладаючи договір КАСКО, клієнт платить за свободу від ризиків та економію часу на їх врегулювання. Сьогодні ми намагаємося максимально мінімізувати «живий» контакт із клієнтом, тому всі питання пов’язані з врегулюванням страхової події, збором необхідних довідок з компетентних органів та подальшим ремонтом автомобіля на СТО ми в СК «ВІДІ-СТРАХУВАННЯ» закриваємо без участі клієнта. До речі, про укладення договору: фактично, на сьогодні ми вже маємо можливість повністю дистанційно підписати з клієнтом договір КАСКО через електронний цифровий підпис, сплатити його через інтернет банкінг. Ось Вам і «Страхування у смартфоні 2020».

Чи зможе Ваша компанія, попри ринкові виклики, досягти запланованих на 2020 рік показників доходу та прибутку?

Рейтинг Форіншурер 2020 все покаже! Шляхом послідовності в діях, вжитим контрзаходам при карантинних обмеженнях, завдяки впровадженню додаткових сервісів для клієнтів, у 2020 році ми виконаємо поставлені перед компанією завдання щодо доходної частини підприємства. Ми станемо ще сильнішими, впевненішими і масштабнішими! Ми будемо ще цікавішими нашим шановним Клієнтам. І це не припущення, це реальність, за якою стоїть щоденна скрупульозна робота величезного колективу страхової компанії «ВІДІ-СТРАХУВАННЯ», якому, користуючись нагодою, як і всім нашим дорогим Клієнтам та Партнерам, я бажаю дуже міцного здоров’я!

Коментарі

Залишити відповідь
Войти через: