Автовиробник Tesla за допомогою страхової знижки намагається залучити покупців у Китаї

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Американський автовиробник Tesla використовує страховий продукт як інструмент раннього залучення покупців на китайському автомобільному ринку.

У заяві компанії йдеться, що замовлення на купівлю автомобіля Tesla, розміщені до 30 листопада, супроводжуватимуться страховими пільгами. Після зазначеної дати пільги на страховку для Tesla буде скорочено.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що раніше пропозиція Tesla полягала в наданні знижки 7000 юанів ($970) для замовлень, зроблених з 1 жовтня по 30 грудня. Тепер у компанії Tesla пропонують знижку на листопад 8000 юанів, а замовлень у грудні – 4000 юанів.

За даними Китайської асоціації легкових автомобілів, попит на автомобілі Tesla у Китаї сповільнився, у жовтні було продано електромобілів китайського виробництва на 14% менше, ніж місяцем раніше.

Як повідомляє агентство Reuters, Tesla також знизила стартові ціни в Китаї на автомобілі Model 3 та ModelY.

Коментарі