Перестрахувальні компанії намагаються скоротити свої потенційні витрати у зв’язку з подіями, що почастішали, природного катастрофічного характеру, тому шукають альтернативні джерела премій у медичному перестрахуванні та інших спеціалізованих напрямках бізнесу.
Відповідно до AM Best, така стратегія має деякі перспективи, проте правильне управління та контроль каналів дистрибуції «буде ключем до досягнення успіху в андеррайтингу у довгостроковій перспективі».
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що перестраховики можуть виключати будь-які ризики зі своїх перестрахувальних полісів, але це не є вирішенням проблеми. На думку глави французького перестраховика SCOR, «рішення має бути чимось іншим, виняток має бути останнім засобом/…/ поки ви не встановите модель, щоб гарантувати, що страхування буде надано знову».
Коментарі