Британська група Aviva: від глобальної присутності до локального домінування

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Одна з найбільших британських страхових груп Aviva відмовляється від глобальної ринкової присутності і натомість орієнтується на місцеві ринки.

Про це заявила генеральний директор Aviva Аманда Бланк на саміті генеральних директорів The Times. Виступаючи на цьому заході, Аманда Бланк заявила про свій намір зміцнити присутність Aviva на ринках, які вона визначає як основні: Велика Британія, Ірландія та Канада. «Якщо ви не номер один, два чи три на своєму ринку, ви не маєте права там перебувати», – сказала вона.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що британська страхова група Aviva з моменту заснування у 2000 році активно розширювалася на європейському страховому ринку, у Північній Америці та країнах Азії.

Починаючи з 2020 року, Aviva активно стала продавати свої закордонні компанії. Протягом 18 місяців після того, як Аманда Бланк очолила Групу, було продано 8 закордонних компаній, у тому числі у Франції, Італії, Польщі та Сінгапурі.

Раніше Aviva підтвердила свій намір придбати акції провідного автостраховика Direct Line Group за £3,7 млрд. Після закриття угоди, яке очікується у середині 2025 року, Aviva володітиме приблизно 87,5% акцій Direct Line. Угода приведе до появи на ринку Великої Британії найбільшого страховика у сфері автострахування.

Коментарі