Британський регулятор нагадує страховикам про підтримку клієнтів та швидкість врегулювання претензій

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Управління фінансового регулювання Великобританії (FCA) закликало страховиків прискорити обробку претензій і підвищити якість обслуговування клієнтів, які мають труднощі.

Згідно з прес-релізом FCA, регулятор виявив випадки продовження термінів врегулювання претензій та необґрунтованого заниження суми страхового відшкодування за договорами автострахування та страхування майна.

Деякі страхові компанії «не здатні адекватно виявляти вразливих клієнтів, які потребують додаткової підтримки». Регулятор також вказав на відсутність зворотного зв’язку з клієнтами та обміну інформацією, коли страховики мають справу з посередниками для врегулювання претензій.

«Своєчасний та справедливий розгляд претензій особливо важливий під час скорочення вартості життя. Ми виявили дуже багато прикладів, коли клієнти не отримували послуги, на які вони мали право», – прокоментував Шелдон Міллс, виконавчий директор FCA.

Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв про заклик FCA підтримувати не лише клієнтів, які постраждали від пандемії, але й усіх, хто зазнає труднощів на тлі підвищення вартості життя.

Коментарі