Діяльність цифрових страховиків Південної Кореї обмежена регуляторними вимогами

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Високі регуляторні вимоги для компаній цифрового страхування у Південній Кореї обмежують розширення цього виду на страховому ринку країни.

Про це інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо з повідомлення ділового видання The Korea Times.

Посилаючись на інсайдерську інформацію, видання повідомило, що виживання цифрових страховиків перебуває під загрозою через єдині правила платоспроможності як для цифрових, так і для традиційних страховиків.

«Коли цифрові страховики інвестують у цифрові активи для розширення свого бізнесу, це призводить до підвищення коефіцієнтів ризику, що негативно позначається на показниках їхньої платоспроможності», – цитує видання слова представника страхової галузі. Джерело вважає за необхідне пом’якшити нормативні вимоги, враховуючи «відносно невеликий розмір цих компаній».

У Південній Кореї цифровим страховиком вважається компанія, яка має 90% страхових договорів і премій отриманих за допомогою цифрових інструментів. Цьому критерію на сьогоднішній день відповідають лише дві компанії – Kyobo Lifeplanet Life Insurance та Kakao Pay Insurance. У компанії Carrot General Insurance цей показник становить 89,1%, у Hana General Insurance – 73,1%.

Коментарі