
Скоригований прибуток MetLife збільшився на 15%1 до $1,6 млрд за рахунок вищого інвестиційного доходу, який зріс на 16% до $6,1 млрд.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування з прес-релізу MetLife відомо, що премії, збори та інші доходи склали $12,5 млрд.
У компанії зазначили, що продажі страхових продуктів в азіатських країнах зросли на 34% у постійному валютному вираженні, у тому числі в Японії – на 31%, що пов’язано з появою нових продуктів для пенсіонерів. Продажі продуктів MetLife в інших регіонах Азії зросли на 39% у постійному валютному вираженні.
«MetLife продемонструвала чудовий третій квартал, який підтверджує силу нашої диверсифікованої бізнес-моделі та дисципліновану реалізацію нашої стратегії New Frontier. Скоригований прибуток виріс на 21% завдяки сильному змінному інвестиційному доходу, широкомасштабному зростанню обсягів та ретельному управлінню витратами», – прокоментував Мішель Халаф, голова та головний виконавчий директор MetLife.

Коментарі