Китайська Ping An протягом семи років залишається найдорожчим страховим брендом

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Незважаючи на суттєве зниження ринкової вартості Ping An, китайська страхова компанія залишається найціннішим страховим брендом за версією Brand Finance 2023.

Як повідомляє інтернет ресурс УкрСтрахування з посиланням на звіт Brand Finance, у зв’язку з пандемією китайський страховий гігант майже на 25% втратив свою ринкову вартість. «Ping An сьомий рік поспіль є найдорожчим страховим брендом у світі, його вартість становить $32,2 млрд», – зазначає Brand Finance.

Друге місце посідає німецька страхова група Allianz із вартістю бренду $21,1 млрд, третє місце – за китайською China Life із $17,1 млрд.

До топ-10 найдорожчих страхових брендів також увійшли такі страховики як французька AXA Group, китайська CPIC, гонконзька AIA, американська GEICO, Progressive (США), PICC (Китай) та Chubb (США).

Страховою компанією, що найшвидше зростає, визнана американська Athene. За даними Brand Finance, компанія зросла на 128% до $2,6 млрд. З 2022 року Athene об’єдналася з Apollo Global Management, і зараз працює як дочірня компанія Apollo.

Коментарі