Китайські страховики використовують кошти клієнтів для споживчого стимулювання

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Компанії страхового сектору Китаю стають одним із ключових інструментів державної політики, оскільки через падіння відсоткових ставок більшість депозитних коштів перемістилася в нетрадиційні фінансові інститути, включаючи страхові компанії.

Про це інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо з повідомлення агентства Reuters.

За даними Народного банку Китаю, депозити домогосподарств у банках скоротилися за один місяць на 1,11 трлн юанів ($154,2 млрд). Депозити небанківських фінансових установ, включаючи страхові компанії та інвестиційні фонди, зросли на 2,14 трлн юанів ($299,3 млрд) за той самий період.

Як приклад наводиться найбільша страхова група Китаю Ping An, яка з активами під управлінням $146 млрд перенаправляє кошти клієнтів в акції, а також збільшує інвестиції в охорону здоров’я та послуги з догляду за літніми людьми. На думку китайських галузевих фахівців, таке інвестування сприяє зростанню споживання у довгостроковій перспективі.

Нагадаємо, прибуток китайського страхового гіганта Ping An у першому півріччі знизився на 8,8% до 68 млрд юанів ($9,5 млрд). Негативний вплив на прибуток китайської страхової групи мало зниження інвестиційної прибутковості на тлі загальної волатильності фондового ринку. Крім цього, група Ping An зіткнулася з негативною динамікою відсоткових ставок через уповільнення економічного зростання китайської економіки.

Коментарі