
Цю інформацію оприлюднило агентство Reuters, посилаючись на коментар голови відділу морської та авіаційної техніки Lloyd’s Market Association Ніла Робертса. За його словами, у забезпеченні страхової підтримки можуть взяти участь кілька андеррайтерів та страхових брокерів.
«Є ряд андеррайтерів, які висловили зацікавленість у написанні цього ризику, а також один чи два брокери. Це цілком може бути консорціум, який буде сформований», – цитує Reuters коментар Ніла Робертса.
За його словами, оцінка ризиків може проводитись по кожному рейсу індивідуально. “Ряду питань ще належить вирішити, і андеррайтери повинні будуть оцінювати рейси індивідуально”, – сказав він.
Нагадаємо, на думку Bloomberg, страхування українського зерна є проблемою.
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.