Згідно з результатами дослідження Forbes Advisor, 10% покупок полісів страхування життя має безпосереднє відношення до користувачів соціальних мереж та популярних блогерів. Користувачі у віці 18-24 років найбільш схильні до впливу інфлюенсерів та розміщеної від їхнього імені інформації.
Разом з тим, купівля полісів безпосередньо у страхових компаній та їхніх агентів, як і раніше, лідирує серед усіх каналів дистрибуції – 36%. На другому місці за кількістю покупок страхування життя – рекомендації родичів та знайомих, на третьому – сайти порівняння.
«Охоплення нової аудиторії та клієнтів важливе, але страхові компанії повинні переконатися, що вони заздалегідь надають їм всю необхідну інформацію. Соціальні мережі швидко розвиваються і можуть бути поверхневими у висвітленні складних тем, тому страховики зобов’язані не замовчувати тонкощі та наслідки своїх продуктів, коли вони виставляють їх на ринок, незалежно від каналу», – прокоментував Кевін Пратт, експерт зі страхування життя Forbes Advisor.
Коментарі