Виступаючи перед учасниками конференції, голова комітету з вантажних перевезень IUMI Майк Брюз відзначив стійке зростання преміального доходу, низькі претензії та покращення коефіцієнта збитковості.
«Загалом ринок вантажоперевезень здоровий і знаходиться в хорошому стані», – сказав Майк Брюз. «Ми, схоже, перебуваємо у добрій частині циклу. Збитки зменшилися протягом останніх п’яти років, а основні збитки знизилися рік у рік. Схоже, що перевізники та оператори приділяють набагато більше уваги запобіганню втрат, що добре для всіх зацікавлених сторін, особливо для тих, хто працює в морі», – сказав він.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту IUMI відомо, що глобальні премії з вантажоперевезень у 2023 році склали $22,1 млрд, що на 6,2% більше, ніж роком раніше.
За словами Брюза, головними проблемами морських страховиків залишаються події природного катастрофічного характеру, воєнні конфлікти викрадення суден. Зонами високого ризику залишаються Червоне море та зона воєнних дій між росією та Україною.
Коментарі