
Штучний Інтелект забезпечує потенційні переваги страховикам за рахунок підвищення їхньої операційної ефективності в андеррайтингу та управлінні претензіями, а також внаслідок покращення якості обслуговування клієнтів.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту MorningstarDBRS також відомо, що інвестиції в інструменти ШІ у страхуванні зростатимуть, «оскільки вони несуть у собі великий потенціал для зростання та прибутковості страхових компаній».
Разом з очевидними перевагами впровадження ШІ у страхуванні можи спричинити нові ризики, які можуть завдати значних фінансових та репутаційних збитків, а також негативно позначитися на кредитному рейтингу компаній.
Нагадаємо, оскільки події природного катастрофічного характеру відбуваються все частіше, а їх наслідки стають дедалі руйнівнішими, глобальні страховики роблять ставку на технологію Штучного Інтелекту.
Коментарі