Штучний Інтелект у страхуванні має очевидні вигоди, але породжує нові ризики: MorningstarDBRS

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Впровадження технології Штучного Інтелекту в ланцюжок створення вартості може принести компаніям зі сфери страхування додаткові вигоди, вважають аналітики міжнародного рейтингового агентства MorningstarDBRS.

Штучний Інтелект забезпечує потенційні переваги страховикам за рахунок підвищення їхньої операційної ефективності в андеррайтингу та управлінні претензіями, а також внаслідок покращення якості обслуговування клієнтів.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту MorningstarDBRS також відомо, що інвестиції в інструменти ШІ у страхуванні зростатимуть, «оскільки вони несуть у собі великий потенціал для зростання та прибутковості страхових компаній».

Разом з очевидними перевагами впровадження ШІ у страхуванні можи спричинити нові ризики, які можуть завдати значних фінансових та репутаційних збитків, а також негативно позначитися на кредитному рейтингу компаній.

Нагадаємо, оскільки події природного катастрофічного характеру відбуваються все частіше, а їх наслідки стають дедалі руйнівнішими, глобальні страховики роблять ставку на технологію Штучного Інтелекту.

Коментарі