Сінгапурський стартап запускає продаж страхових полісів у роздрібних магазинах В’єтнаму

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Сінгапурський страховий стартап Igloo уклав партнерську угоду з міжнародною торговою мережею Circle K, щоб продавати недорогі страхові продукти клієнтам із В’єтнаму.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що Igloo буде першим в Азії постачальником продуктів страхування, не пов’язаних зі страхуванням життя через мережі магазинів крокової доступності, починаючи з партнерства з Circle K у В’єтнамі.

Раунак Мехта, співзасновник і генеральний директор Igloo прокоментував: «Сучасні форми роздрібної торгівлі, такі як магазини крокової доступності, стимулюють зростання доходів мережі супермаркетів, що розширюється, в Південно-Східній Азії в розмірі від семи до десяти відсотків, обіцяючи динамічний канал поширення страхових товарів для розширення охоплення. та підвищення поінформованості про нові загальні страхові продукти, які відповідають сьогоднішньому способу життя».

За його словами, після запуску у В’єтнамі цю бізнес-модель буде відтворено в інших країнах Південно-Східної Азії.

Коментарі