Страховий ринок опиниться під посиленням регуляторного тиску щодо захисту споживачів

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок 1 голос, середній: 1,00 з 5.
Майбутнє страхового ринку, включаючи сектор Insurtech, пов’язане з посиленням контролю з боку регуляторів, які прагнуть захистити інтереси споживачів. Такий висновок міститься у звіті міжнародної юридичної компанії Clyde&Co.

Автори звіту вказують на джерела збору інформації про страхувальників, які надходять не тільки через «форми пропозицій для оцінки ризиків та встановлення цін на поліси», але й через альтернативні джерела, включаючи пристрої, що носяться.

Згідно зі звітом, ці форми збору даних, ймовірно, «привернуть більш пильну увагу з боку регулюючих органів/…/оскільки еволюційне зрушення у моделях дистрибуції у страховій галузі набирає обертів».

«Важливо, щоб дані, зібрані з таких джерел, не могли використовуватися неправомірно для дискримінації чи виключення страхувальників», – йдеться у звіті.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту Clyde&Co також відомо, що страховики повинні будуть гарантувати належне використання даних при андеррайтингу страхових продуктів з урахуванням антидискримінаційного законодавства.

Коментарі

  1. Avatar
    Vasil Darkov

    Як експерт та громадській діяч з питань захисту прав та законних інтересів споживачів страхового ринку, дуже здивований таким не професійним повідомленням в такому поважному Інтернет-виданні. Вперше в назві зазначено словосполучення “захисту споживачів”, що є помилкою, бо правильно “захист прав та законних інтересів споживачів”. Вдруге, не зрозуміле наступне речення: “Майбутнє страхового ринку, включаючи сектор Insurtech, пов’язане з посиленням контролю з боку регуляторів, які прагнуть захистити інтереси споживачів”. У страхового ринку не має секторів, а є складові як ринки страхових та пов’язаних з ними послуг. Контроль з боку регулятора та захист інтересів (прав та законних інтересів) споживачів, це як кажуть в Одесі, дві великі ризниці. Таке враження, що це писала людина яка не в темі…