Стратегічні цілі на рік представила Асоціація ринку Lloyd’s LMA

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Стратегічними цілями Асоціації ринку Lloyd’s (LMA) на 2024 рік є інновації, технології, регулювання та розвиток професіоналізму. Про це інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо із заяви LMA та коментаря генерального директора Шелії Камерон.

Метою LMA на найближчий рік є активне сприяння готовності управляючих агентів до Blueprint Two, включаючи систему тестування та перевірку працездатності Velonetic.

«LMA сприятиме впровадженню цифрового відкритого ринку, надаватиме допоміжну технічну експертизу для розробки формулювань моделей, співпрацюватиме у процесах порівняльного аналізу резервів та створюватиме передові матеріали щодо штучного інтелекту, підходів до прийняття рішень на основі даних, спрощеної ринкової звітності та сталого розвитку », – йдеться у заяві LMA.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що LMA планує реалізувати цілеспрямовану стратегію взаємодії з регуляторними органами та із зацікавленими сторонами в рамках очікуваного перегляду Директиви про страхування та загалом просувати інтереси членів LMA перед регулюючими органами.

Коментарі