У Сінгапурі почастішали випадки шахрайства із претензіями в автострахуванні

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
У Сінгапурі за шахрайством із претензіями в автострахування стоять «складні злочинні мережі, які провокують зіткнення та заманюють людей у своє павутиння обману».

За словами Саймона Берча, генерального директора сінгапурської страхової компанії Budget Direct Insurance, незважаючи на контроль з боку страхових компаній, власники полісів автострахування також повинні бути пильними.

«Людям дуже важливо виявляти пильність і знати про потенційні види шахрайства, щоб захистити себе. Зрештою всі автомобілісти стають жертвами шахрайства у сфері автострахування, оскільки в результаті ми всі сплачуємо вищі страхові внески», – сказав Берч.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту профільної страхової асоціації Сінгапуру GIA відомо, що приблизно 20% претензій містять фальшиву інформацію про травми, збитки або характер пошкодження транспортного засобу.

Нагадаємо, після скандалу з фальшивими претензіями клієнтів Bigmotor у Японії стали відомі випадки необґрунтованого завищення суми страхового відшкодування для пошкоджених авто з токійського автоцентру G-after.

Коментарі