За словами Саймона Берча, генерального директора сінгапурської страхової компанії Budget Direct Insurance, незважаючи на контроль з боку страхових компаній, власники полісів автострахування також повинні бути пильними.
«Людям дуже важливо виявляти пильність і знати про потенційні види шахрайства, щоб захистити себе. Зрештою всі автомобілісти стають жертвами шахрайства у сфері автострахування, оскільки в результаті ми всі сплачуємо вищі страхові внески», – сказав Берч.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту профільної страхової асоціації Сінгапуру GIA відомо, що приблизно 20% претензій містять фальшиву інформацію про травми, збитки або характер пошкодження транспортного засобу.
Нагадаємо, після скандалу з фальшивими претензіями клієнтів Bigmotor у Японії стали відомі випадки необґрунтованого завищення суми страхового відшкодування для пошкоджених авто з токійського автоцентру G-after.
Коментарі