Як вплинула пандемія на поведінкові звички людей: опитування Swiss Re Institute

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Більш ніж дворічний період пандемії вніс корективи у вподобання споживачів страхових послуг, що призвело до популяризації цифрових продуктів та онлайн-страхування.

Окрім зростання популярності цифрового страхування, учасники опитування повідомили про те, що стали більше дбати про здоров’я та своє фінансове благополуччя. Ці та інші висновки містяться у звіті дослідницького підрозділу швейцарського страховика Swiss Re Institute, присвяченому впливу цифрового страхування на фізичне та ментальне здоров’я споживачів.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування з матеріалів опитування відомо, що люди віком до 40 років частіше цікавляться повнотою страхового покриття та його відповідністю потребам, що висуваються.

На ринках, що розвиваються, 60% споживачів страхових послуг стурбовані станом свого здоров’я у зв’язку з пандемією, на розвинених ринках цей показник становить 40%. Кожен третій респондент наголосив на погіршенні свого ментального здоров’я за період пандемії.

Коментарі