Страхування для туриста: на що звертати увагу?

1 Звезда2 Звезды3 Звезды4 Звезды5 Звезд (7 оценок, среднее: 3,43 из 5)

Loading...

Незалежно від пори року, більшість з нас має бажання поїхати у відпустку. А в період свят це бажання стає просто непереборним! Куди б Ви не поїхали, у закордонний тур чи на схили українських Карпат у 2021 році, не забудьте про важливий «талісман» Вашої майбутньої подорожі – туристичну страховку.

Не всі з нас знають, що страховка – це не проста формальність, а дуже важливий компонент «туристської валізи», оскільки може допомогти у найскладнішій ситуації, зокрема, при проблемах зі здоров’ям у поїздці. Завдяки правильному вибору туристичного страхування можна уникнути можливих неприємностей під час подорожі.

Про те, як працює туристична страховка, команді та читачам ukrstrahovanie.com.ua розповіла Анна Цимбал, заступник голови правління із продажів страхової компанії «UTICO».

У чому сенс туристичної страховки?

Страховка туристу потрібна тільки для однієї мети: вирішення можливих проблем зі здоров’ям у подорожі. Якщо, наприклад, в Україні та країнах СНД більшість питань можна вирішити у «ручному» режимі (тільки треба не забути відкласти на це гроші та взяти їх із собою), то у країнах Європи, США чи Китаї сподіватися на такий варіант не доводиться. Більше того, при оформленні візи в будь-яку країну, у Вас обов’язково вимагатимуть страховку.

Як працює туристична страховка?

Принцип дії туристичної страховки простий: страхова компанія бере на себе зобов’язання щодо організації та оплати медичної допомоги страхувальнику у разі виникнення проблем зі здоров’ям під час подорожі. Можливий інший варіант, коли страховик компенсує клієнту витрати на лікування, який той поніс, перебуваючи в поїздці. Необхідно розуміти, що організацією медичної допомоги займається не сама страхова компанія, а її партнер – служба туристичного асистансу, до якої звертається застрахований при настанні страхового випадку. Наприклад, компанія «UTICO» працює з кількома такими службами залежно від країн та напрямків поїздок. Саме співробітники асистансу консультують, організовують допомогу та супроводжують клієнта.

На що звернути увагу під час купівлі туристичного поліса?

Відразу скажемо, якщо ви подорожуєте путівкою або у супроводі туристичної агенції, то, швидше за все, ваше питання зі страховкою вже вирішене. Як правило, вирішено формально для отримання візи в посольстві. Але це скасовує необхідність розібратися у нюансах. Багато моїх друзів і колег по страховому ринку купують страховий поліс для мандрівників самостійно замість або на додаток до того полісу, який вже входить у пакет від туристичної компанії.

Мабуть, я дала б 5 основних порад тим, хто обирає для себе туристичну страховку.

5 порад мандрівникам від страховика

Порада 1. Перевірте, чи страховка відповідає вибраній країні поїздки.

Якщо ви отримуєте візу, обов’язково дізнайтесь у посольстві список акредитованих страхових компаній. Якщо страховика немає у списку, його страховку не приймуть.

Порада 2. Виберіть тип полісу.

Дуже важливо вибрати правильний тип поліса, виходячи з регулярності та тривалості ваших поїздок за кордон протягом року. Найпростіше рішення це одноразовий поліс на конкретну кількість днів. Ідеальне рішення для тих, хто їде просто у відпустку. Але також існують поліси, які покривають певну кількість днів подорожей на рік, незалежно від того, коли ви вирушите за кордон. Є й «безлімітні» рішення мандрувати можна цілий рік, і страховка діятиме. Звичайно, такі варіанти будуть дорожчими, але для затятих мандрівників це цілком виправдано тим більше не потрібно при кожній поїздці думати про покупку страховки. Наприклад, один із наших постійних клієнтів у середньому здійснює 20-25 поїздок на рік, кожна на 3-10 днів, включаючи роботу за кордоном та відпускні тури. В цьому випадку без річного поліса не обійтись!

3. Зверніть увагу на суму страхового покриття.

Вона встановлюється у євро чи доларах. В рамках цієї суми страхова компанія зобов’язується сплатити призначені ліки, а також медичні послуги, надані Вам медичними установами та фахівцями. Як правило, при подорожі до країн Євросоюзу стандартна страхова сума, яку вимагають посольства при видачі візи, становить 30 тис. євро. У нас в «UTICO» є своєрідний принцип чим екзотичніша і віддаленіша країна, в яку їде клієнт, тим суттєвішу страхову суму ми йому пропонуємо. Наприклад, при поїздці до Таїланду або Мексики є сенс вибрати покриття в 60 тис. у.о. Навіщо? Тому що отримати якісне медичне обслуговування в цих країнах є непростим і дуже недешевим завданням. В Інтернеті можна знайти багато кейсів від досвідчених туристів, які зіткнулися із цією проблемою.

Крім самої страхової суми варто пам’ятати і про франшизу. Франшиза – це частина витрат за ваше медичне обслуговування, яку не оплачуватиме страхова компанія.
Так, якщо у Вашій страховій програмі передбачена франшиза 50$, а у місцевій лікарні Вам надали послуг на 200$, то страхова компанія компенсує лише 150$.

Чим вище франшиза, тим дешевша страховка очевидна закономірність. У страхових програмах для туристів від компанії «UTICO» франшиза зазвичай не застосовується!

Порада 4. Поцікавтеся, від чого саме Вас захищає страховка.

Для цього треба детально проконсультуватись з менеджером, а ще краще уважно прочитати документи, які Вам видадуть під час оформлення полісу. Є чітка залежність чим дешевша страховка, тим менше проблем зі здоров’ям вона покриває.

Найдешевші варіанти передбачають лише екстрену медичну допомогу та усунення больового синдрому. Дуже раджу окремо ознайомитись з розділом «Винятки» у Вашому договорі страхування, щоб розуміти, у яких випадках страховка не працює. Наприклад, якщо Ви їдете у відпустку на гірськолижний курорт і плануєте кататися на травми при заняттях спортом не повинні бути в списку винятків! Серфінг, рафтинг, парашутний спорт, дайвінг, катання на лижах про всі екстремальні плани треба розповісти страховику та розширити стандартний поліс потрібним покриттям.

Порада 5. Не нехтуйте додатковими сервісами та програмами.

Повноцінна програма страхування, крім медичних послуг, передбачає покриття витрат на перекладача, витрати на телефонні дзвінки до асистансу та інші важливі опції. Так, якщо Ви подорожуєте з дітьми, важливо, щоб до страховки було включено опцію оплати перельоту для Вашої дитини, якщо раптом Вам доведеться лікуватися за кордоном, а дітям доведеться повернутися додому раніше, ніж Ви завершите лікування. У UTICO є програми з різними сервісними опціями.

Також у туристичну страховку можна включити додаткові опції, а саме:

Страхування від нещасного випадку. Передбачено додаткову фіксовану виплату при отриманні травми або настанні інвалідності
застрахованого внаслідок нещасного випадку Страхування багажу. Багаж туриста під час перельотів і не тільки може бути втрачений саме в такому разі допоможе ця опція. Вартість багажу буде відшкодована страховою компанією Страхування від неможливості здійснити подорож. Якщо Ваша подорож відмінна з причин, передбачених договором страхування, Вам відшкодують її вартість. Типовий приклад – це проблеми туриста зі здоров’ям або відмова посольства у видачі візи без пояснень.

Якщо Ви їдете на своєму авто, важливо не забути про «Зелену карту», ​​яку можна придбати у будь-якому відділенні «UTICO». Це аналог нашої української «автоцивілки», обов’язкове страхування відповідальності автовласників. Якщо закордоном український водій стане винуватцем ДТП, то страхова компанія відшкодує збитки потерпілій особі замість нього. Проте без «Зеленої карти» нікого з наших співгромадян не пропустять на кордоні.

Про що важливо ми Вас ще не запитали?

Є дуже суттєва деталь: щоб розраховувати на оплату страховою компанією Вашого лікування, всі дії мають бути узгоджені з нею через службу асистансу, про яку я вже говорила. Менеджери «UTICO» завжди попереджають клієнтів, що перша їхня дія при проблемах зі здоров’ям це дзвінок до асистансу. Якщо Ви лікуєтесь самостійно, не попередивши страховика не виключено, він може відмовити Вам у компенсації витрат при поверненні до України, навіть якщо Ви збережете всі квитанції та чеки за медичне обслуговування.

І ще один важливий момент. Оскільки для подорожей Україною віза не потрібна, лише близько 5% наших співвітчизників користуються страхуванням туристів при поїздках Україною. А ось практика «UTICO» показує, що марно: куди простіше придбати страховку (її вартість зазвичай у 3-4 рази нижча, ніж при поїздках за кордон), ніж брати з собою додатковий «фінансовий запас» на випадок проблем зі здоров’ям, або самостійно шукати лікарню у якомусь незнайомому селищі Закарпаття чи містечку Одеської області. Страховка і тут виявиться корисною.

Просто не бійтеся нею користуватися і отримуйте тільки позитивні враження від Ваших поїздок і подорожей!

Коментарі

Залишити відповідь
Войти через: