Агентний ШІ як інструмент підтримки клієнтів страхування потребує «людського супроводу»

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
У новому аналітичному звіті GlobalData наводяться дані про переваги та недоліки використання агентного ШІ (agentic AI) при обслуговуванні клієнтів у страхуванні.

Згідно GlobalData, незважаючи на широкі можливості прийняття рішень та інтелектуальну взаємодію в режимі реального часу, споживачі страхування віддають перевагу «людському контролю».

Як стало відомо інтернет-ресурсу УкрСтрахування з опитування GlobalData, споживачі почуваються комфортніше при використанні ШІ, якщо в разі потреби їх можна перевести на спілкування з людиною (56,5%).

Майже 43% респондентів «почувалися б комфортніше, якби їх можна було перевести на людину-агента, якби вони не були задоволені результатом».

«Наші опитування та анкети показують, що агентний ШІ вплине на обслуговування клієнтів, яке, принаймні, поки що існуватиме нарівні з людьми. Експерти, які перевіряють відповіді або перебувають на задньому плані на випадок, якщо клієнти не задоволені відповідями ШІ, мають вирішальне значення для успішного процесу обслуговування клієнтів», – прокоментували у GlobalData.

Коментарі