Allianz – найцінніший глобальний страховий бренд із $21 млрд ринкової вартості

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
П’ятий рік поспіль страхова група з Німеччини Allianz займає перший рядок у рейтингу Best Global Brands 2023 за версією Interbrand як найцінніший страховий бренд.

«Вперше в історії Allianz перевищила поріг вартості бренду $20 млрд: при двозначному зростанні на 11,5% вартість бренду Allianz збільшилася до $20,85 млрд, що на $2,15 млрд більше, ніж минулого року», – прокоментували в Групі.

Як повідомляє інтернет ресурс УкрСтрахування з посиланням на прес-реліз Allianz, у загальному глобальному рейтингу страхова група посідає 31 місце. Найближчий суперник Allianz – французька страхова група AXA, яка займає 44-е місце у рейтингу найдорожчих світових брендів.

«Наша позиція у рейтингу Best Global Brands є найсильнішою за всю історію. Це підтверджує зростаючу силу бренду Allianz і довіру, надану нам клієнтами, агентами та брокерами, діловими партнерами та співробітниками», – сказав Бернд Хайнеманн, директор зі стратегії групи, маркетингу та дистрибуції Allianz SE. «Бути страховиком №1 — це лише початок. Allianz виходить за рамки галузі та прагне конкурувати з найціннішими світовими брендами. У цій лізі всіх гравців поєднує одне: глибоке розуміння цінності, яку їхні бренди приносять їхньому бізнесу».

Коментарі