Британський антимонопольний орган підозрює Unilever у грінвошингу

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Антимонопольний орган Великої Британії має намір розслідувати екологічні заяви постачальника споживчих товарів Unilever на причетність до «грінвошінгу – зеленого відмивання».

Як стало відомо інтернет-ресурсу УкрСтрахування з повідомлення Competition and Markets Authority (CMA), британський гігант споживчих товарів Unilever «може перебільшувати, наскільки екологічно безпечні деякі продукти». Зокрема, йдеться про туалетне мило Dove та інші товари, які позиціонуються в Unilever як екологічно чисті.

«CMA прагне заглибитися в ці заяви, щоб побачити, чи вони відповідають дійсності», – сказала генеральний директор CMA Сара Карделл.

У заяві також йдеться про те, що регулюючий орган посилює контроль над компаніями, які можуть перебільшувати свою екологічну репутацію у спробі залучити споживачів, які дбають про клімат, а також мільярди доларів від фондів інвесторів, орієнтованих на захист довкілля.

Нагадаємо, Європейське управління з цінних паперів і ринків (ESMA) має намір встановити, чи є рекламні оголошення та інші маркетингові матеріали «чесними, ясними і такими, що не вводять в оману». Особливу увагу ESNA приділить так званому грінвошингу — маркетинговому прийому з декларуванням «зелених» фінансових продуктів, які не є такими.

Коментарі