Британський регулятор закликає страховиків підвищити якість обробки претензій

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Британський фінансовий регулятор FCA заявив про недоліки при врегулюванні страхових претензій, зазначивши також зростаючу вартість претензій щодо автострахування.

Згідно з FCA, подорожчання страхових претензій в автострахуванні обумовлено зростанням цін на автомобілі, запчастини, робочу силу, енергоносії, а також ускладненням ланцюжків постачання та автомобілів.

У заяві FCA також йдеться про повільнішу обробку претензій не тільки в автострахування, але й інших видах майнового страхування.

FCA вказує на збільшення випадків відмови у страховому відшкодуванні, недостатньому аналізі при розрахунку страхової виплати, а також про відсутність контролю за аутсорсинговими послугами, що «призводить до незадовільних результатів для клієнтів, затримок у врегулюванні претензій та великого обсягу скарг».

У відповідь на заяву FCA страхова асоціація ABI прокоментувала: «Рекордні витрати на врегулювання страхових випадків є причиною нещодавнього зростання страхових внесків на автострахування. Вони також демонструють, що багато з цих факторів, таких як зростання витрат на ремонт автомобілів, дефіцит запчастин та зростання кількості крадіжок, обумовлені проблемами, що знаходяться поза прямим контролем галузі, що робить співпрацю необхідною для пошуку стійких і довгострокових рішень».

Коментарі