
«В даний час він припинений», – сказав Девід Роу, голова британського вантажного відділу Marsh, який виступав як брокер об’єкта. «Він фактично припинений через те, що угода не була продовжена. Без коридору існує великий ступінь невизначеності, пов’язаний із ризиком», – сказав Роу.
Другий учасник страхового покриття – компанія Ascot – поки не коментувала свої подальші дії після заяви росії про вихід із зернової угоди.
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що учасники Лондонського Lloyd’s – Ascot та Marsh – забезпечують страхове покриття суднам, які перевозять зерно та продукти харчування з українських портів у рамках програми морського вантажного та військового страхування.
Вартість страхового покриття досягає $50 млн і включає ризики безпеки при транспортуванні встановленими коридорами безпеки.
Коментарі