
Південнокорейська компанія страхування життя Kyobo Life Insurance почала використовувати чат-ботів для обслуговування клієнтів та внутрішньої комунікації співробітників. Це є першою ініціативою на ринку страхування Південної Кореї, спрямованої на підвищення ефективності рядових співробітників, так і керівного персоналу.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що Kyobo Life використовує службу Microsoft Azure Bot, яка може брати участь у людському спілкуванні та надавати інформацію, яку запитують співробітники. Щоб унеможливити будь-яке несанкціоноване порушення конфіденційності, служба чат-ботів Kyobo Life Insurance доступна тільки через внутрішні хмарні сервіси страховика.
«Ми вважаємо, що чат-бот може докладно, але невпинно пояснювати клієнтам довгий список умов, а також може оптимізувати вихід на пенсію для окремих осіб, з’ясовуючи їхнє фінансове становище», – сказав представник зв’язків з громадськістю Kyobo Life Insurance.
Коментарі