До кінця року очікується стабілізація кількості претензій у кіберстрахуванні: Allianz Commercial

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Експертний аналітичний центр страхової групи Allianz – Allianz Commercial – випустив нову доповідь, присвячену кібернетичним ризикам та ролі страхування у запобіганні кіберинцидентам.

Згідно з доповіддю Allianz Commercial, за перше півріччя 2024 року кількість та вартість великих претензій щодо кіберстрахування зросли на 14% та 17% відповідно. При цьому приблизно 65% збитків пов’язані з витоком даних і порушенням конфіденційності.

Як з’ясував інтернет-ресурс УкрСтрахування, до кінця 2024 року очікується стабілізація загальної кількості претензій у кіберстрахування. Нагадаємо, що минулого року приріст цього показника становив рекордні 30%.

За словами керівника відділу в Allianz Commercial Ванесси Максвелл, «страхова галузь має посилити свою увагу до аспекту конфіденційності даних/…/Цінність кіберстрахування виходить далеко за межі виплати претензій. Страхування допомагає компаніям обґрунтувати інвестиції в кібербезпеку та спрямувати свої ресурси на найефективніші заходи».

Коментарі