
Як і роком раніше, страхова група Allianz займає у загальному рейтингу 28-е місце та лідирує у сегменті страхування. У 2023 році Allianz займала 24 місце в загальному рейтингу і перше серед страховиків.
Згідно з Brand Finance Global 500, на другому місці в секторі страхування – китайська Ping An (31-е місце в загальному рейтингу), на третьому – страхова група з Франції AXA Group.
У топ-10 найдорожчих страхових брендів також включено китайську China Life, італійську Generali, Allstate (США), PICC (Китай), MetLife (США), AIA (Гонконг), Canada Life (Канада).
Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту Brand Finance Global 500 також відомо, що найдорожчим ринковим брендом визнано компанію Apple з $574,5 млрд. На другому та третьому місці – Microsoft і Google відповідно.
Раніше Allianz представила звіт «Барометр ризиків 2025», згідно з яким витік даних, атаки програм-вимагачів, а також збої в роботі ІТ є найбільшою проблемою для компаній у всьому світі в 2025 році.
Коментарі