
Група Allianz також включена до топ-30 найвпливовіших світових брендів у рейтингу Best Global Brands 2025 року.
Група посіла 27-е місце серед усіх корпоративних брендів, покращивши результат 2024 року на дві позиції.
Ринкова вартість бренду Allianz збільшилася на 20% до $28,2 млрд. Приріст у 20% приблизно вп’ятеро більший, ніж в інших брендів, включених до рейтингу.
«Забезпечуючи нашим клієнтам найкращий досвід, відіграючи важливу роль у їхньому житті та вселяючи їм впевненість та оптимізм щодо майбутнього, ми створюємо провідний світовий бренд, який є рушійною силою нашого зростання», – прокоментував Олівер Бете, генеральний директор Allianz.
Нагадаємо, рік тому Allianz була визнана найціннішим брендом фінансових послуг ушосте поспіль, збільшивши вартість свого бренду до $23,5 млрд і перевершивши темпи зростання сектора фінансових послуг на 7%.
Коментарі