Група з Німеччини Allianz всьоме визнана найдорожчим страховим брендом у світі

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Страхова група з Німеччини Allianz, одна з глобальних у сфері страхування, перестрахування та управління активами, сьомий рік поспіль стає найдорожчим страховим брендом у світі за версією Interbrand.

Група Allianz також включена до топ-30 найвпливовіших світових брендів у рейтингу Best Global Brands 2025 року.

Група посіла 27-е місце серед усіх корпоративних брендів, покращивши результат 2024 року на дві позиції.

Ринкова вартість бренду Allianz збільшилася на 20% до $28,2 млрд. Приріст у 20% приблизно вп’ятеро більший, ніж в інших брендів, включених до рейтингу.

«Забезпечуючи нашим клієнтам найкращий досвід, відіграючи важливу роль у їхньому житті та вселяючи їм впевненість та оптимізм щодо майбутнього, ми створюємо провідний світовий бренд, який є рушійною силою нашого зростання», – прокоментував Олівер Бете, генеральний директор Allianz.

Нагадаємо, рік тому Allianz була визнана найціннішим брендом фінансових послуг ушосте поспіль, збільшивши вартість свого бренду до $23,5 млрд і перевершивши темпи зростання сектора фінансових послуг на 7%.

Коментарі