Каліфорнійці, які постраждали від лісової пожежі, незадоволені якістю врегулювання від State Farm

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Клієнти однієї з найбільших компаній США у секторі майнового страхування – State Farm – висловлюють невдоволення якістю врегулювання претензій після лісової пожежі у Каліфорнії.

Страховому комісару штату надійшли тисячі скарг на неналежне опрацювання претензій, як за часом врегулювання, так і за обсягом страхових компенсацій.

Як стало відомо інтернет-ресурсу УкрСтрахування, страховий регулятор штату, очолюваний комісаром Рікардо Лара, ініціював розслідування щодо State Farm.

«Каліфорнійці заслуговують повернутися в будинки, які дійсно безпечні, а не змушені боротися з димом, сажею та попелом самостійно/…/Наша мета — закрити прогалину у захисті та переконатися, що страхування працює так, як воно має працювати, особливо в умовах катастроф, спричинених кліматом», – йдеться у прес-релізі страхування.

Раніше компанія State Farm вимагала від регулятора терміново збільшити ставки страхування для домовласників на 22%, для орендарів та власників кондомінімумів – на 15%. Вимога підвищити ставки викликала критику з боку організації захисту прав страхувальників Consumer Watchdog.

Коментарі