Клієнти зі США погіршили оцінки автострахування до 20-річного мінімуму

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
На тлі зростання ставок в автострахування США рівень задоволеності клієнтів знизився до рекордно низького рівня. За даними аналітичної платформи JD Power, майже третина (31%) клієнтів автострахування зіткнулися з підвищенням тарифів минулого року.

У середньому страховики підвищили ставки на 15,5%, що втричі перевищує середній показник зростання інших категорій, що становлять індекс споживчих цін.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту відомо, що через різке зростання ставок страховики все частіше використовують програми на основі телематики. Ці програми фіксують поведінкові звички водія, щоб визначити рівень ризику і, відповідно, вартість автострахування.

За підсумками минулого року, 17% клієнтів із США купують поліси із програмою телематики. Клієнти, які вперше звернулися до страхової компанії, мають вищий рівень використання телематики – 26%.

За словами директора відділу страхової інформації в JD Power Марка Гарретта, пом’якшити негативний ефект від зростання вартості автострахування можна за допомогою даних, які враховують поведінкові звички водія та характер керування автомобілем.

Коментарі