Не всі споживачі готові заплатити за туристичний поліс із кіберстрахуванням: GlobalData

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Нещодавня масштабна кібератака на аеропорти Хітроу, Дублін та Брюссель знову виявила необхідність параметричного та превентивного кіберстрахування.

Нагадаємо, 19 вересня в результаті кібератаки стався збій у роботі автоматизованих систем реєстрації пасажирів та багажу у низці європейських аеропортів. Перехід на ручний режим реєстрації призвів до численних затримок та скасування рейсів.

Згідно з опитуванням аналітичної компанії GlobalData, 45,7% британських споживачів страхових послуг готові заплатити більше за туристичний поліс, що включає кібернетичні ризики та автоматичну виплату відшкодування.

Приблизно чверть респондентів готові платити на 5% більше страхового туристичного полісу, а 14,1% респондентів готові заплатити на 10% більше. Відмовилися платити більше 37,5% респондентів, 16,8% учасників опитування не змогли відповісти.

«Параметричне туристичне страхування може перетворити клієнтський досвід, спростивши процеси подання заяв та забезпечивши практично миттєві виплати у разі виникнення збоїв. У той же час кіберстрахування – це вже не просто фінансова компенсація, а допомога компаніям у прогнозуванні, запобіганні та реагуванні на атаки», – прокоментували в GlobalData.

Коментарі