
Висновки, що містяться у звіті, засновані на опитуванні, проведеному аналітичною компанією YouGov із залученням більш ніж 11,5 тисяч респондентів з 11 країн.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту відомо, що 60% респондентів користуються послугами тих компаній, які піклуються про клієнта, 73% опитаних намагаються уникати послуг від компаній, які виявляють відсутність емпатії до їхньої ситуації чи обставин.
Дослідження показало, що 71% опитаних вважають ШІ нездатним «відтворити справжні людські відносини», а 92% респондентів цінують пряму людську взаємодію більше, ніж цілодобову доступність чат-ботів.
«Завдяки емпатії компанії можуть отримати конкурентну перевагу та побудувати довгострокові відносини з клієнтами. У Zurich ми розглядаємо емпатію як навичку, що розвивається, яка сприяє встановленню більш глибоких зв’язків, зміцнюючи довіру і лояльність при кожній взаємодії», – прокоментували в Zurich Insurance.
Коментарі