Перестраховик Zurich Insurance визначив нову конкурентну перевагу у сфері фінансових послуг

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Страхова та перестрахувальна компанія Zurich Insurance представила новий звіт про конкурентну перевагу емпатії при наданні послуг та формуванні клієнтського досвіду.

Висновки, що містяться у звіті, засновані на опитуванні, проведеному аналітичною компанією YouGov із залученням більш ніж 11,5 тисяч респондентів з 11 країн.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування зі звіту відомо, що 60% респондентів користуються послугами тих компаній, які піклуються про клієнта, 73% опитаних намагаються уникати послуг від компаній, які виявляють відсутність емпатії до їхньої ситуації чи обставин.

Дослідження показало, що 71% опитаних вважають ШІ нездатним «відтворити справжні людські відносини», а 92% респондентів цінують пряму людську взаємодію більше, ніж цілодобову доступність чат-ботів.

«Завдяки емпатії компанії можуть отримати конкурентну перевагу та побудувати довгострокові відносини з клієнтами. У Zurich ми розглядаємо емпатію як навичку, що розвивається, яка сприяє встановленню більш глибоких зв’язків, зміцнюючи довіру і лояльність при кожній взаємодії», – прокоментували в Zurich Insurance.

Коментарі