
Азіатський підрозділ страхової компанії Manulife робить значний внесок у загальні результати, особливо завдяки зростанню попиту клієнтів з материкового Китаю.
«Протягом кварталу зріс потік відвідувачів з материкового Китаю, який призвів до збільшення продажів каналами збуту, зокрема через брокерські та банківські страхові компанії, що призвело до рекордного відсотка продажів для Manulife у Гонконгу та загального обсягу продажів у Макао», – йдеться у прес-релізі.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що компанія наростила на третину обсяг нового бізнесу до $140 млн. Це сталося внаслідок ефективних змін в асортименті страхових продуктів.
«Наші продажі у другому кварталі 2023 року перевищили рекорди до пандемії, встановлені у 2019 році. Ми очікуємо, що ці продажі принесуть прибуток», – сказав патрік Грем, генеральний директор Manulife у Гонконгу та Макао.
Коментарі