
Такий висновок зробили аналітики GlobalData, провівши опитування страхових та перестрахувальних експертів, що спеціалізуються на Штучному Інтелекті.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що 45,8% респондентів назвали андеррайтинг та профільування ризиків сферами, на які ШІ справив найбільший позитивний вплив. На другому та третьому місці – управління претензіями (20,3%) та обслуговування клієнтів (17,6%).
«Результати показують, що страховики розширюють застосування ШІ по всьому ланцюжку створення вартості. Хоча інновації в андеррайтингу сповільнилися через проблеми, пов’язані з регулюванням, якістю даних та об’єктивністю моделей ризику, інші області, особливо обслуговування клієнтів, набирають обертів», – прокоментував аналітик GlobalData Чарлі Хатчерсон.
Раніше у звіті GLobalData повідомлялося, що споживачі по всьому світу одноголосно визнають переваги використання інструментів Штучного Інтелекту (ШІ) у страхуванні, але скептично ставляться до їхнього комерційного впровадження.
Коментарі