
Зростання нового бізнесу в AIA забезпечувалося через власних агентів та за допомогою партнерської дистрибуції як у Гонконгу, так і в інших районах материкового Китаю та інших країн. За 9 місяців приріст нового бізнесу AIA становив 36%, перевищивши позначку $3 млрд.
Як повідомляє інтернет ресурс УкрСтрахування, страховик позитивно оцінює результати у всіх зарубіжних підрозділах – Таїланді, Сінгапурі, Малайзії, Індії та Філіппінах, крім В’єтнаму, де відзначаються «негативні настрої споживачів».
«Сила та диверсифікація бізнесу AIA дозволили нам досягти ще одного чудового результату VONB у третьому кварталі. Це найвищий показник групи VONB за всю історію в третьому кварталі, що відображає високий попит на наші продукти та послуги після пандемії», – прокоментував Лі Юань Сьонг, президент AIA Group.
Коментарі