
У прес-релізі HKFI повідомляється про відкриття «гарячої лінії» для прийому претензій та консультацій щодо процедури подання заявок.
«Компанії-члени HKFI зробили негайні дії, у тому числі: організували гарячу лінію для відповідей на запити жертв щодо обсягу страхового покриття та конкретних умов врегулювання претензій; спростили та прискорили процес розгляду претензій; надали додаткову допомогу, що виходить за межі страхового покриття», – йдеться у прес-релізі.
Страхові компанії Гонконгу з ініціативи HKFI запропонували відстрочку зі сплати страхових внесків або продовжили пільговий період для сплати страхових внесків, а також скасували або знизили процентну ставку за кредитом за полісом на певний період.
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що компанія China Taiping Insurance Holdings надала страхове покриття ремонтних робіт у China Taiping Court у Гонконгу, включаючи страхування відповідальності третіх осіб. Передбачувані збитки страховика становитимуть 2,6 млрд гонконгських доларів ($334 млн).

Коментарі