Страховики Індії організуються для оперативного врегулювання претензій у зв’язку з катастрофою Boeing 787-8 Dreamliner

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Страхові компанії, що надали покриття для авіалайнера Air India, що зазнав катастрофи в Індії, оперативно приймають претензії від сімей жертв катастрофи.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що страхові компанії Life Insurance Corporation of India, New India Assurance, Bajaj Allianz Life та ICICI Lombard створили спеціальні групи та врегулюють претензії на місці.

Державний страховий регулятор Індії – Управління регулювання та розвитку страхування Індії (IRDAI) – зобов’язав страховиків прискорити розгляд претензій, координувати дії для збору інформації про потерпілих у режимі реального часу.

Крім цього, страхові компанії створили цілодобову службу підтримки для надання допомоги членам сімей жертв авіакатастрофи, внаслідок якої загинули 241 пасажир та понад 40 осіб на землі.

Нагадаємо, літак, що належить авіакомпанії Air India, зазнав аварії 12 червня відразу після зльоту поблизу Ахмадабада на заході Індії. Попередні застраховані збитки оцінюються в $475 млн, включаючи $125 млн за корпус і двигун літака. Ще $350 млн складуть сукупні претензії щодо відповідальності за загибель 241 пасажирів та членів екіпажу.

Коментарі