Страховики Тайваню оперативно приймають претензії після тайфуну Данас

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Страхові компанії Тайваню вживають заходів для активізації прийому та опрацювання претензій від постраждалих внаслідок тайфуну Данас 6 липня.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що місцеві страховики, серед яких – KGI Life, Transglobe Life та Cathay Life – у рамках активізації обробки претензій оголосили відстрочку сплати страхових премій та повністю скасували комісійні за оформлення страхових полісів.

Комісія з фінансового нагляду, яка виконує функції страхового регулятора, закликала страховиків надавати допомогу постраждалим клієнтам при оформленні претензій, оцінці збитків та виплаті страхового відшкодування.

Згідно з інформацією агентства Reuters, тайфун Данас обрушився на південно-західне узбережжя Тайваню сильними опадами та поривчастим вітром. Внаслідок стихії сотні людей постраждали, тисячі жителів змушені були евакуюватися, дві людини загинули.

Тайфун порушив автомобільне, залізничне та авіаційне сполучення, у Тайвані пошкоджено енергетичну та дорожню інфраструктуру. Обсяг загальної економічної та застрахованої шкоди наразі невідомий.

Коментарі