У Allstate економлять на рекламі, відмовляються від нерентабельного андеррайтингу та підвищують ставки страхування

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Північноамериканська страхова компанія Allstate завершила другий квартал зі збитком $1,04 млрд проти прибутку $1,6 млрд, отриманих роком раніше. Згідно з прес-релізом Allstate, збиток пояснюється низьким базовим доходом від андеррайтингу, витратами на ризик природних катастроф і зниженням інвестиційного доходу.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що для компенсації завданих збитків у компанії прийнято рішення переглянути у бік збільшення ставки страхування, а також обмежити послуги андеррайтингу на неприбуткових ринках у деяких штатах США. Крім цього, програма економії операційних витрат включає обмеження на рекламу власних страхових продуктів.

«В результаті ми ще більше прискорюємо зростання страхових цін, запроваджуємо обмеження на андеррайтинг у неефективних штатах та скорочуємо витрати на рекламу, що, як очікується, підвищить прибутковість». – Прокоментував Том Вілсон, голова Allstate Corporation.

Коментарі