У Кореї цифрові страховики зазнають збитків, оскільки клієнти віддають перевагу особистому спілкуванню

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Цифрові страховики Південної Кореї поступаються у ринковій конкуренції компаніям, які у роботі з клієнтами використовують особисте спілкування. Наочним свідченням є збиткові результати цифрових компаній за підсумками 2023 року.

Так, корейська цифрова компанія страхування життя Kyobo Life Insurance завершила минулий рік із чистим збитком у розмірі 21,4 млрд вон ($15,8 млн). Ця цифра зросла на 77% або на 9,3 млрд вон ($6,9 млн).

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що цифровий страховик Hana Insurance відзвітував про чисті збитки у розмірі 87,9 млрд вон, Kakao Pay Insurance також завершила рік зі збитком 37,3 млрд вон. Річні результати Carrot Insurance та Shinhan EZ General Insurance також збиткові.

Як повідомляє місцеве ділове видання The Korea Times, цифрові страхові компанії не можуть отримати прибуток, тоді як загальний страховий ринок та цифровий банкінг дедалі більше генерує доходи.

«Страхові клієнти, на відміну від банківських клієнтів, як і раніше, воліють особисте обслуговування навіть у цифрову епоху, оскільки хочуть переконатися, що вони чітко розуміють умови, ставлячи питання страховим агентам особисто», – йдеться у повідомленні.

Коментарі