
Як з’ясував інтернет ресурс УкрСтрахування, учасники Конференції обговорили зростання кількості претензій в автострахування та пов’язані з цим витрати на ремонт різних марок та моделей автомобілів.
Виступаючі на Азіатській конференції з автострахування та управління претензіями обговорили можливі рішення, які автостраховики можуть ухвалити у складному операційному середовищі. Особливу увагу учасники Конференції приділили розширенню технологічних інструментів для обробки претензії, а також способи отримання даних про характер керування транспортним засобом.
«Проблема з погляду страхування полягає у праві власності на ці дані. Надання цієї інформації страхової компанії стане для страхових компаній великою проблемою, тому що я не думаю, що страхувальники розголошуватимуть її вільно», – зазначив генеральний директор Motordata Research Consortium Стів Міллер, який виступає на Конференції.
Коментарі