
За звітний період клієнтська база Групи зросла на 1,2% до 229 млн клієнтів. «Станом на 30 червня 2023 року понад 90,71 мільйона роздрібних клієнтів уклали кілька контрактів із різними дочірніми компаніями, а 29,7% нових роздрібних клієнтів Групи було залучено з її екосистеми охорони здоров’я», – йдеться у прес-релізі Ping An.
Водночас, операційний результат Ping An знизився на 5,0% до 82,0 млрд юанів ($11,28 млрд).
Раніше інтернет ресурс УкрСтрахування повідомляв, що Ping An здатна щодня врегулювати понад 600 тисяч претензій. У звіті про врегульовані претензії у 2022 році йдеться про те, що середня сума щоденних страхових виплат склала 770 млн юанів ($111 млн). Усього за минулий рік чотири компанії, що входять до холдингу Ping An, врегулювали 200 млн претензій, що еквівалентно 600 тисячам щоденних заявок.
Коментарі