
Згідно з GlobalData, майже половина споживачів із уразливих категорій вважають процес оформлення страховки складним, а 10,9% споживачів з інвалідністю повідомили, що отримали відмову у страхуванні.
Інтернет ресурсу УкрСтрахування з матеріалів звіту GlobalData також відомо, що 21,4% респондентів вважають, що заповнення анкети на страхування займає багато часу, 18,7% учасників опитування зазнають особливого занепокоєння через обсяг медичної інформації, яку їм доводиться розкривати, а 14,4% респондентів вважають, що питання нав’язливі або їх важко зрозуміти.
«Велика частка вразливих клієнтів, яким процес подання заяви видався складним чи нав’язливим, свідчить про те, що страхові компанії, можливо, не надають адекватної підтримки. Страховики могли б пропонувати допомогу тим, хто потребує підтримки при заповненні письмової заявки», – прокоментували у GlobalData.

Коментарі