
«Міжнародний сектор страхування та перестрахування, як і раніше, схильний до значної невизначеності після призупинення експлуатації понад 400 лізингових літаків і пов’язаних з авіацією активів у росії через санкції, введені на початку 2022 року», – йдеться у звіті.
За даними WTW, після початкових збитків страховики скоротили страхові можливості та посилили умови. Було введено або знижено субліміти на конфіскацію та арешт майна, а в деяких полісах загального страхування з’явилися агрегати «розкрадання» для усунення потенційних «сірих зон» у тлумаченні формулювань.
Нагадаємо, Високий суд Лондона зобов’язав страхові компанії виплатити компенсацію лізинговим авіакомпаніям, літаки яких були затримані в росії з лютого 2022 року. Судове рішення передбачає компенсацію за 147 літаків та 16 авіаційних двигунів, за якими було пред’явлено страхові позови на суму $4,5 млрд. Водночас постраждалі авіакомпанії можуть вимагати компенсацію за своїми полісами, які покривають лише військові ризики.
Коментарі