
Про це інтернет-ресурсу УкрСтрахування відомо з нового звіту аналітичної компанії GlobalData. Автори звіту також відзначають підвищення поінформованості споживачів про екологічні проблеми, що сприяє зростанню попиту на екологічні варіанти страхового покриття.
Згідно з опитуванням GlobalData, 41,9% керівників компаній відзначили, що пропозиція екологічних страхових продуктів та послуг вкрай важлива, 16,2% респондентів вважали це помірно важливою. У той же час, 30,5% представників галузі вважають пропозицію екологічних страхових продуктів неістотною.
Опитування також показало, що 59,1% споживачів готові заплатити більше за страховий поліс, якби знали, що компанія дотримується суворих етичних, сталих та екологічних принципів (ESG).
«Страховики, здатні продемонструвати свою відданість принципам охорони навколишнього середовища, зміцнять репутацію свого бренду і підвищать довіру споживачів, що, у свою чергу, допоможе їм позиціонувати себе як далекоглядних та відповідальних організацій, а також потенційно дозволить їм встановлювати більш високі ціни на свої продукти», – прокоментували в компанії.
Коментарі