Британський фінансовий регулятор посилює правила реклами в соціальних мережах

1 Зірка2 Зірки3 Зірки4 Зірки5 Зірок Поки що немає оцінок, голосуйте!
Управління фінансового регулювання Великобританії (FCA) запроваджує додаткові заходи захисту споживачів від недоброчесного маркетингу у соціальних мережах.

Згідно з прес-релізом FCA, низька якість фінансової реклами в соціальних мережах може призвести до значної шкоди для споживачів через широке охоплення та складний характер фінансових послуг.

“Просування регульованого фінансового продукту або послуги без схвалення уповноваженої особи FCA або надання фінансових консультацій без дозволу FCA може бути кримінальним злочином”, – йдеться в документі. Нові вимоги почнуть діяти з 31 липня цього року.

Інтернет ресурсу УкрСтрахування відомо, що ринок реклами в соціальних мережах Великобританії в 2021 році оцінювався в 6,4 млрд фунтів стерлінгів, що є майже третиною всіх витрат на інтернет-рекламу.

Раніше повідомлялося, що 10% покупок полісів страхування життя має безпосереднє відношення до користувачів соціальних мереж та популярних блогерів.

Коментарі