
Згідно з попередніми розрахунками, якщо андеррайтери стягують додаткові 10% вартості корпусу корабля в рамках військових ризиків, то морський танкер вартістю $50 млн, який перевозить 1 млн барелів вантажу, повинен заплатити тільки за страховку $5 млн, що на $1,5 млн більше вартості найму перевізника.
Незважаючи на високі додаткові страхові платежі «пул страховиків, котрі все ще котируються, суттєво вичерпався, а це означає, що ті, хто залишився, вимагають більш високих цін».
Інтернет ресурс УкрСтрахування раніше повідомляв, що Лондонський ринок морського страхування (London Marine Insurance Market) оголосив всю прилеглу до Росії акваторію зоною високого ризику, тим самим підвищивши вартість морського страхування для судновласників.
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.